Hoe werkt iDeal?
Je kunt bij Gutsy veilig en vertrouwd betalen. Zo ook met iDEAL. Met iDEAL kun je veilig online afrekenen bij je eigen bank door middel van internetbankieren. Internetbankieren met iDEAL kan met de volgende banken ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank en de Triodos Bank.
Hoe te betalen met iDEAL?
Wanneer je graag wilt betalen met iDEAL selecteer je eenvoudig iDEAL als betaalmethode tijdens het bestelproces. Je kunt nu direct je betaling afronden in de vertrouwde en veilige internet betaalomgeving van je eigen bank.
Wat zijn de voordelen van iDEAL?
- Veilig en snel betalen via je eigen bank
- Je hoeft geen software te installeren
- Betaling is direct afgerond, zodat wij de bestelling direct kunnen verwerken
- Voor iDEAL-betalingen rekenen wij geen transactiekosten
- Op werkdagen voor 23:30 uur met iDEAL besteld? Morgen in huis!
Hoe veilig en discreet is IDEAL?
Je betaling verloopt beveiligd via onze betalingsprovider Buckaroo. Bij het betalen door middel van iDEAL staat er dan ook een afschrijving van Buckaroo Payments op je bankafschrift. De naam "Gutsy" wordt vanwege discretie niet weergegeven op je bankafschrift. Bij het plaatsen van je bestelling wordt gegarandeerd veilig omgegaan met je persoonsgegevens. Persoonsgegevens worden niet aan derden verstrekt en alle informatie wordt versleuteld over het internet verstuurd, waardoor de informatie niet leesbaar is voor derden.
Wat zijn de bankgegevens van Gutsy?
Rekeningnummer: 6659783
IBAN: NL52 INGB 0006 6597 83
BIC/Swift: INGBNL2A
t.n.v. Gutsy (ING Bank)
onder vermelding van het ordernummer (deze vind je in de orderbevestiging).
Hoe werkt AfterPay? Achteraf betalen (voor Nederlandse consumenten)
AfterPay voert voor www.gutsyxl.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Hoe werkt AfterPay? Achteraf betalen (voor Belgische consumenten)
AfterPay voert voor www.gutsyxl.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een betaaloverzicht van AfterPay ontvangt per e-mail. In de online omgeving My AfterPay kunt u uw betaaloverzichten vanaf uw computer of tablet beheren. AfterPay houdt u op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor u klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.
Hoe werkt garantie?
Wij streven altijd naar klanttevredenheid en een uitstekende service. Natuurlijk kan het een keer voorkomen dat een artikel defect is, niet goed functioneert of dat er een andersoortig probleem met een product is. Hieronder vind je meer informatie over de garantie op onze artikelen.
Garantie heb je alleen bij een gegronde klacht.
Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. De wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Gutsy geeft minimaal 30 dagen garantie op alle artikelen die je bij ons koopt.
Voor sommige artikelen geldt een uitgebreidere fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de gebruiksaanwijzing van het artikel.
Wat is een gegronde klacht?
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
- Beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
- Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- Normale slijtage en/of
- Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Wat zijn uitzonderingen voor retouren?
Wanneer je een artikel bestelt bij Gutsy kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Sommige artikelen kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
Let op! De volgende artikelen kunnen, indien de verpakking niet meer gesealed is, in verband met hygiëne niet geretourneerd worden (dit is tevens wettelijk zo bepaald):
- Pruiken
- Condooms
- Strings
- Catsuits
- Panty’s en kousen
- DVD’s en andere gegevensdragers
- Alle sextoys waaronder vibrators en dildo’s
- Seksmachines
- Glijmiddelen en crèmes
Bovengenoemde artikelen kunnen enkel geretourneerd worden wanneer het artikel defect blijkt te zijn. Defecten dienen binnen 30 dagen na ontvangst bij Alle Condooms te worden gemeld. Dit kun je doen door middel van ons retourformulier / herroepingsformulier.
Welke stappen zijn er voor retourneren?
Wil je een artikel retourneren? Gebruik dan ons retourformulier, door middel van het retourformulier kunnen wij je retourzending snel in behandeling nemen. Artikelen welke je retour wilt sturen dienen onbeschadigd te zijn, verpakt te zijn in de originele verpakking en de sealingzegel dient intact te zijn. Sommige van onze artikelen kunnen niet geretourneerd worden, lees meer over onze uitzonderingen.
Snel en eenvoudig retourneren doe je zo:
- Controleer of je retourzending voldoet aan onze retoureisen
- Meld je retourzending aan via het retourformulier. of via onze klantenservice
- Gebruik het retouretiket, te vinden bij je pakbon, voor het retourneren van je artikel
- Leg het artikel in de originele verpakking en verpak het artikel in een verzenddoos
- Ons retouradres staat vermeld op de pakbon
- Geef je retourzending af bij een PostNL-punt bij jou in de buurt
- Bewaar je verzendbewijs van PostNL goed
- Zodra wij je retourzending in goede orde hebben ontvangen ontvang je van ons een e-mail
Let op dat je bij het retourneren altijd het ordernummer en reden van retourneren vermeldt.
Hoe discreet is de verzending?
Gutsy verzendt snel en zéér discreet. Al onze bestellingen worden verpakt in blanco verpakking waar geen naam of logo van Gutsy op staat. Of je nou standaard condooms, een grote fles glijmiddel of een vibrator koopt, op het pakketje staat geen informatie waaraan af te leiden is wat de inhoud van het pakketje is.
Wordt er bij de buren geleverd?
Het door jou bestelde product wordt verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn, dan wordt je bestelling niet bij de buren afgeleverd. De pakketdienst laat een bericht achter en zal de volgende werkdag het pakketje opnieuw aanbieden. Indien ook de tweede keer het pakketje niet afgeleverd kan worden, ontvang je een briefje waarmee je het pakketje kunt afhalen op het dichtstbijzijnde PostNL-kantoor.
Hoe ziet een pakketje van Gutsy eruit?
Onze pakketjes worden bezorgd in neutrale kartonnen doosjes zonder een logo of gegevens. De naam Gutsy is niet zichtbaar op het pakketje.
Als afzender op de sticker staat "Postorder" en als inhoud "internetbestelling". Verder staat er een instructie voor de postbode op dat hij alleen op jouw adres mag afleveren en dus niet bij de buren.
Wat komt er op mijn bankafschrift te staan?
Op je bankafschrift komt nooit de naam "Gutsy" of iets wat met de producten uit de bestelling geassocieerd is, te staan. Er zal altijd een neutrale naam zoals "CCV Payments" staan.
Wat zijn de algemene voorwaarden?
Kijk op onze algemene voorwaarden pagina.
http://www.gutsyxl.nl/Algemene-voorwaarden
Wat is de reactietermijn op een vraag?
Wij doen ons best om op iedere aanvraag of melding binnen 1 werkdag te reageren. Mocht u onverhoopt na 2 werkdagen nog geen reactie van ons hebben ontvangen, stuur dan handmatig een e-mail naar info@gutsyxl.nl.
In geval u een serviceaanvraag over uw postpakket heeft gedaan, is het vaak niet mogelijk om in 2 werkdagen inhoudelijk op de aanvraag te reageren. Dit komt omdat we in veel gevallen uw aanvraag door moeten sturen naar PostNL die de aanvraag vervolgens inhoudelijk zal toetsen.
De reactie kan in die gevallen vaak enkele dagen duren. Wij vragen hiervoor uw begrip. Mocht u benieuwd zijn naar de status van uw aanvraag dan kunt u mailen naar ons: info@gutsyxl.nl